rusen_dag72 Tubasu evet ben üç kere kız çocuğ olacağını gördüm adını bile duydum erkek hisediyorum hatta rüyam çıktı 😀
nidayalcindag09 Rüyamda hep kız çocuğu gördüm. Ama çocuğum erkek 😂😂 rüyaların tersi çıkar dedikleri bu olsa gerek 😂😂
Serap-Yigit Eşim kız gördü ama erkek çıktı 😂ebe yakınımız var köy ebesi. Rüyaların tersi çıkar hamilelikte demişti
minikkurabiyelerinannesi Tubasu ilk çocuğum da oğlan gördüm oğlum oldu. İkinci çocuğum da yine oğlan gördüm şu an doktor %99 erkek diyor 😅 bakalım
Gamze_Krzl Tubasu Daha 7 haftalık hamileyken bebeğimi ultrasonda erkek olarak gördüm ve 14.haftamda öğrendim ki bir oğlum daha olacakmış 😂 rüyalar ters çıkar derler öyle bekledim ama nasibimizde bu varmış sağlıkla gelsin minikler ❤️
BusePolat Tubasu Ben bekarligimdan beri hep erkek bebek görüyodum evlendim yine erkek gördüm 38 haftaligim ve bebegim erkek 🌸
Betullyillmazx Çevrenin erkek tutturmaladima rağmen rüyamda hep kız çocuk gördüm ve 34+1 deyim kız bebiş bekliyorum 😅😅😅