Selam kızlar
17+4 haftalık hamileyim pazartesi günü kontrole gittik doktor bebek için gelişimi güzel dedi ve hareketlerini hissetmeye başladın mı dedi bende çikolata yiyince az az hissettim hocam dedim bana demesin mi bidaha çikolata yeme sakın diye şaşırdım açıkçası ama kesin yasak koydu.
Zaten abur cubur Fast food hayatımdan çıkarmıştım hamile kalınca arada bir çikolata yiyordum sadece..
Acaba neden yasak koydu aranızda böyle bir durum yaşayan varmı 🥲😂