haklisinesracim valla canım sana şöyle söyleyim hareket etme konusunda daha rahat hareket ediyorsun mecburîyetten de daha çok eşin geldiği zaman yapmaya çalış mesela şuan oğlumda uyuyor kızımı da uyutmak üzereyim onlar uyuyunca ne işin varsa yapmaya çalış ilk zamanlar zaten genelde uyuyorlar kızın 3 yaşındaymış onunla yap ben oğlumla öyle yapıyorum ya da tv den biseler açıyorum çok izlemese de en azından arada bakıyor gibi gibi şuan 20 günlük olduk ve yeni doğum yapmış biri demezsin bende ilk doğumum da senin dediğin gibi bırak her işi yapmayı yerimden oturup kalkarken bile zorlanırdım 16 kilo mu 18 kilo mu ne aldım doğum yapalı bugün 20 gün oldu ve hepsi gitti illa ki zor ama bi şekilde geçiyor
Deletedmom727271 inşallah doğum yapınca da öyle olur
Minnosannesiym valla canım yukarda arkadaşa da yazdığım gibi ilk 1 ay baya zorluyor bakalım diğer aylar nasıl olacak
Bir-susam-hikayesi ben ilkinde de yaşamadım çok şükür ama 2.de istesen de ağlayamıyorsun ilk çocuk etkilenecek diye ben ilk günler çok zor geçirdim oğlumu öyle gördükçe ama mecbur dik durmak zorundasın