JJ19 Eger anne karnında bebegin kalbi durursa her hangi bir belirti vermez mi? Haftalarla kanama olmaya bilir mi?
Nnanaa JJ19 galiba belirti olmayabiliyormuş okumuştum burada 😔benimde meselem o daha duymadım kalp atışı içim içimi yiyor.
tazebiranne_hg04 JJ19 Annemin erken haftalarda bebeğinin kalbi durmuştu anlaşılmıyor başta ama ilerledikçe sancılanmaya başladı kalkamıyordu ayağa ve ateşleniyordu hastaneye gittiklerinde bebeğin öldüğünü ve annemi zehirlemeye başladığını söylemişlerdi o şekilde anlamıştık
JJ19 Nnanaa bende 12 haftalıgım ayda bir gidiyorum kontrole burd aokudukca kalp durması gibi konuları bi endişe kaplamıyo degil içimi
Tospikannesiiiii Zuhalsareelif daha küçük haftalar içim bu belirti sayılmaz henüz hareket hissedilmemiş ise o yüzden kalp durmanın herhangi Bi belirtisi yok malesef
Nnanaa JJ19 of evet ya kötülük yapıyoruz kendimize elimde de değil nasıl süreçler diye girip okuyorum aklımdan çıkmıyor bu sefer.
minikmucizemmmmmmm JJ19 şüphe duyarsanız sağlık ocağına gidip kalp atışını dinleyin Allah esirgesin miniklerimiz
Balim25 JJ19 Benim bebeğimin kalbi durmuştu ve o zaman pandemiden dra gidememistim 6 hafta karnımda ölü kalmış hiç bir belirtim olmadı aksine bütün belirtilerim yok oldu sonra siyahımsı kanama başladı acile gidince kalbinin durduğunu öğrendik😔
Bernnnaaaa Hiçbir belirti olmadı bende de canım şubatta kürtaj oldum. Kontrole gittik kanaman olur 1 hafta bekleyelim dedi doktor bekledik. Hopladım zıpladım ağır kaldırdım ama yok leke bile olmadı kürtajla aldılar
gurbetcianne97 JJ19 belirti vermez. Kanama da olmaz. Durur ultrasonda öğrenirsin.. bende herhangi bir belirti olmadı