Esengul 14+3haftalıgım dün temızlık yaptım şükür düşük riskim falan yoktu dün geceden beri agrıdan ölüyorum belimin orta kısmı çok agrıyo ayaga bıle kalkamıyorum daha pazartesi gitmiştim hastaneye gece alttan 200mglik progestan koydum ama fayda etmediii bebege bişey olmaz demi böyle olan varmı hayatımda hiç bukadar acı cekmedim😢dua edin bana bebegıme rıca ederim😢
ElifMetehan Esengul canım bende öğrendiğim ilk günden beri bel ağrısı yaşıyorum 30+1 oldum hala atlatamadım agridan dönemiyorum yatakta çok şükür kızıma bir sıkıntısı yok ama sen kendini yorma fazla dikkat et
Chan Esengul Benim belimde yırtık olduğu için iş yapayım veya koşuşturmacalı ve uzun bir süre ayakta kalayım bel ağrım tetikleniyor. Ama ilginç bir şekilde şu aralar rahatsız eden omurga/sırt ağrısı. Tam ortası hem de. 13 haftalık hamileyim.
Tubagnlts Bende 14 hafta 6 günlüğüm normalde bişeyim yoktur kalkıp mutfakta biraz fazla ayakta dursam evi süpürüp silsem hemen benimde agrir belim sonra uzanıp dinleniyorum. Çok yormayın kendinizi yavaş yavaş yapın