Kızlar şimdi kontrolüm vardı , doktor suyumun azaldığını söyledi ve beni ultroson a yönlendirdi saat 1 buçukta büyük ultroson a gircem . Eğer suyum azaldıysa niye oraya gönderdiğini anlayamadım , doğumu başlatirim dedi normal doğum mü yoksa sezeryan mi soramadım da benden sonra hemen cıktı ameliyathaneye gitti kafamda sorular panik oldum bu arafa 39+3 haftaligiz ..