gel_artik_bebegim sakin doviz alma git altın al 1 ay önce altının çıkacağını hesaplayıp altına yatırdım paramı ve altın başı 100 TL kârim var ama dövizde lira,kuruş vs oynuyor. Altın en güzel yatirim. Hatta çeyrek 2000 olacak temmuz sonuna kadar o yüzden ne bulursam altına yatırıyorum. Bankadan alma ama fiziki al