Deletedmom_31 bebek49 benim de doğumdan iki ay sonraydı yenilenmesi. İnşaallah ev sahipleri buna da bir hinlik bulmaz
Nnanaa Çıkarmaya zorlayıp kiracıyı yüksekten tekrar kiraya vermelerinin önüne geçilmeli daha çok ya asıl korkum o ha çıkartamaz öyle kafasına estiği gibi ama insanı boşuna yorar.