Kızlar 6+4 ken kontrole gittiğimde doktorum tahlil yaptır dedi bende dün yaptırdım Şuan 8 haftalık olduk tabii ve sonuçlarım çıktı idrarda enfeksiyon, Demir ve kansızlık olduğunu öğrendim Doktorum gittiğim zaman 1 ay sonra gel demişti sizce sonuçları doktoruma söylemem gerekiyor mı sonuçta idrar enfeksiyonu çıktı Doktoruma gitsem mi ?