35 haftalık prematüre bebişim oldu 4 gün yenidoğan küvez gibi biyerde kaldı ama küvez değil dediler sadece gözlem için dediler 3 gündür eve çıktık ama sağlık ocağındaki doktor sarılık görüyorum dedi gittim doktora 11.7 çıktı d eğer cok iyi emmesine rağmen neden böyle oldu anlamıyorum başından gelen var mı kaç güne geçti