Bugün hastane randevum vardı. 32. Hafta bugün. Bebeğim 1870 gr. 30 haftalıkken gittiğimde 1590 gr di. Sizce az kilo almamış mı. İri bebek değil normal dedi. Sizce kilosu iyi mi. Yumurta et ye bol bol dedi. Sürekli de tüketiyorum aslında onları. Biraz canım sıkıldı 2 hafta da bu kadar az kilo alması normal mi