gokce66 evet yeşildi sonra rengi döndü ama ben ilaç kullanmadım benim idrarda yanma falanda oluyordu mesela. Bebeğe bir şey olmaz Allahın izniyle çünkü 9 ay boyunca enfeksiyon hep normal karşılanıyor doktorlar tarafından çok ileri boyut olmadığı sürece ilaçta vermiyor çoğu doktor. Kızımda da olmuştu yine ilaç kullanmadım geçmişti