Berna0000 Şubat anneleri kimler :) yeni hamiş olan anneler nerede özel mi devlette mi doğum düşünüyorsunuz ? Sezeryan mı normal mi ? Beslenmeniz nasıl gidiyor :)
Sedaduru Berna0000 bende Şubat annesiyim tabii sağlıkla inşallah 🙏🏻 özelde sezaryen düşünüyorum.iştahım normalde de yoktu şimdide aynı 3 öğüne zorluyorum diyeyim sizlerde nasıl
Betulkrbs20042022 Berna0000 suanlik ozele gidiyorum devlet hastanelerinde sıra yok 7 subat dogum tarihi tahmini olarak tabi erkn gec gelir bilemem😁
Istanbul2234 Berna0000 bende subatta dogmusum bebegimde subatta dogacak inşallah oda 14 ü olur ne bulduysam onu yiyorum ben valla 😃cinsiyet meraki var birazda
Berna0000 Sedaduru bende biraz devlete devam etmek istiyorum bakalım özele gitmeyi düşünüyorum son zamanlarda sen hep özele mi gittin canım ? Sezeryan ücreti de burda 5 bin diyorlar