Kızlar bugün kontrolüm vardı 39 haftaya girdik bebeğim 3700 kiloya yakınmış karın ölçüsü 39+5 çıktı nst de sancım çıkmamış zaten bende hissetmiyorum doğum için hiç belirtim yok şuan. Doktor cumartesi günü acile kontrole gelmemi söyledi eğer yine ileride çıkarsa 40ı beklemeyiz gibisinden konuştu başına böyle bi durum gelen var mı ilk gebeliğim bu arada