Mehtapkz kadıköy echomarda çektirmiştim ben 1,5 yıl önce kadar 800 tl ücret ödemiştim. Buradaki arkadaşlara nazaran benim canım birazcık yanmıştı ama benim rahimde yapışıklık olmuş ondan sebep acı olabilir demişti doktor :) kanama öyle olmadı sadece çıktığımda lavaboya girmiştim peçeteye geldi o kadar.