Serhatberat 15.09.2018 saat 18 de gelen mucizem sancılarım sabah 10 da başladı 14 den sonra sıklaştı evde banyo yaptım namazı kıldım vakıa süresini okudum meryem ana eli otunu suya koydum hastane ye gitmek için esim ve annemle evden çıktım 16 30 gibi hastanede idim herşey çok güzel ilerledi 18 de bebegim dunyaya gozlerini acti tek sorun minik kızımın ağzında alt diş etinde epulis diye bir kitle var koklayıp sarilamadan yoğun bakıma aldılar hafta ici ameliyat olacak hepinizden dua istiyorum kız erkek demeyin ufak tefek sorunları kafaniza takmayın sağlık gibisi yok hele de bu evladinizsa çok zor Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun
Hilalanneoluyor Çok sevindim bebeğini sağlıkla kucagına aldığın için. Doğduğunu görmek bile yetmiştir sana O emin ellerde korkma herşey çok güzel olur bebeğin ile eve gideceğin günü hayal et Çan’ını sıkma ve bolca sütünü sağ bebeğin için