Merhabalar burda yeniyim beta HCG 9.99 çıktı adet bir gün gecikince 2 gün sonra 28.97 çıktı 2 gün sonra 56.52 çıktı. Şimdi 2 günde bir x2 yani 2 katına çıkması gerekiyor ya yani benim 28.97×2=57.94 olmaliydi galiba tam kusuratli mi yükselmesi ufak tefek oynamalar sorun değil di mi doktorum normal dedi daha önce kimyasal yaşadım o yüzden bu kadar tedirginim sizin değerleriniz neydi acaba? Doktor normal dedi ama yinede tecrübe duymak iç rahatlatıyor 🤭