Doğum yapalı 9 ay geçti bebeğimi kaybettim kromozom bozukluğundan Trizomi 18 (Edward sendromu) postları mı bilen bilir daha önce yazdım buraya, İlk bebeğim sağlıkla doğdu şimdi 3 yaşında belki tamamen rastrasyon olabilir doktorum da öyle söyledi ama yine de genetik test yapabilirsin dedi içimin rahat etmesi açısından tekrar aynı acıyı yaşamamak için sağlıklı bir gebelik için önlem çok önemli o yüzden test yapmak istiyorum. yaşadığım şehirde devlet Hastanesi’nde yapılmıyor yakın illerde bulunan hastene gitmem gerek İstanbul’a gitmek istemiyorum bebeğimi orada kaybettim 😔 gözümde kararmış piskolojik olarak yakınımda izmit Umuttepe üniversitesi hastanesi var ama randevu alamıyorum internette bakıyorum tlf.numarasi var arıyorum açmiyorlar bir kaç numara aradım ulaşamadım nasıl randevu alabilirim bilgisi olan varmı yardımcı olursanız sevinirim