Kayınvalidemler 16 Haz. Cuma günü hacca gidecek, Sakarya’dalar. Pazar günü Muş’tan yola çıkıp önce Sakarya, birkaç gün kalıp İstanbul’a geçeceğiz. Pzt-sali-cars kalıp perşembe yola çıkalım diyorum. Çünkü Hac kafilesi persembeyi cumaya bağlayan gece yarısından sonra, en geç sabaha karşı yola çıkacak ve evde kimse kalmayacak zaten. Eşim de o kadar kalmışız, binecekleri yerden yolcu edelim diyor. Hac olunca illa yolcu etmek mi gerekiyor, maksat gitmeden görüşmek değil mi? Ben yanlış mı düşünüyorum? Nasıl oluyor bu işler kızlar?