BernaBerna bende varım rutin kalkma sanatımız bizim. Oğlumla. Ben şuan 28+3 hamileyim sezeryan ve aklıma o gün geldikçe yaklaştıkça vasiyet bile yazasim geliyor . O derece büyük korkum var ammaaaaa. RABBİMin izni ile herşey sadece bir 40 dk bakıyor . Korktuğun ağladığını ki ben ilk sezeryan ameliyatında hastaneyi yıkmıştım hep boşa bir bakmışsın AA o da ne bitmiş :))) sagliklica alırsın bir kolaycana bebeğini inşallah darisida bizlere :))))