Ormanmeyveli Kızlar 2 ay önce 4.20 leri gördük 2 ay önce 50mg sonra 100 mg ilaç kullandım dün kan verdim 0.44e kadar düşmüş 0.20 zaten sınır. Bu aşamadan sonra ilaç tedavisi bitiyor mu? Yoksa düşük doza mı geçiliyor. Randevumda ayın 17sinde elimde 100 lük ilaçlar var kullansam mı kullanmasam mı bu seferde çok düşerse o da sıkıntıymış
BeyzaF Ormanmeyveli ben başından beri kullanıyorum canım doktor doğuma kadar kullancan bir gün bile aksatmicaksın dedi en son pazartesi gittim ilaca devam dedi benimde düşük şuan ama kullanmaya devam edicem canım
Cansucelen Ormanmeyveli her ay düzenli kontrol ettirmen gerekiyo kan verip ona göre dozunu ayarlıyor doktorum bana doğumdan sonrada 40 gün kullanman lazım dedi tiroid direk bebeği ekliyormuş zihinsel gelişimini o yüzden aksatmadan her ay kontrol ettirip ilaca devam ediyorum
123emakumsal Ormanmeyveli kafana gore dusuk doza gecme ilaci yazan doktora sonucunla git o gerek duyunca tozunu dusurcek birden kesmemek gerekiyormus benimde cok yuksekti su aylarda gel gelmisti 2 kerede farkli zamanlarda kan verip sonucla gittim gunde 2 kullandigim ilaci gunde bire dusurdu falanca ayda kan ver yine gel dedi ona gore ya kescez yada ilacin bitirmeni isticem dedi oyle kafana gore kesme ilacini canim doktoruna gorun muhakkak
aylinpalaa Ormanmeyveli bunu bende merak ediyorum ayın 20sinde doktor kontrolümüz var 50mglık kullanıyorum 4.5 çıkmıştı değerim acaba düşünce devam edecek miyiz onu bilmiyorum
BeyzaF Ormanmeyveli 2 aydır 100 mg kullanıyorum 50 ve 75 te kullandım ama onlar bana etki etmedi maalesef
tugce_emlk benimde gebeliği öğrenince 5 küsür değer çıktı çok yüksekti levatron kullanıyorum 50mg şimdi 1,5 falan oldu hamileliğe göre değerler iyi dedi ama hala kullanmaya devam ediyorum öbür ay tekrar kan verip bakacak doktorum
Gorkeminannesi Ormanmeyveli pazartesi perşembe 100 diğer günler 50 kullanın bence bana da hergun 125 cok geldi hergun 100 az geldi pazartesi perşembe 100 içiyorum diğer günler 125. dozu ayarlamak 3 Ay sürdü
Zeynepppp23 Ormanmeyveli ben ilk kan verdim 3.20 gibi bisey çıktı sonra 50 gün ilaç içtim tekrar kan verdim 0.30 a düşmüştü gayet iyi dedi ve tekrar ilaç vermedi 2 ay sonra falan tekrar kan verdim 1.20 gibi bişeydi yine ilaç vermedi en son pazartesi tekrar kan verdim 3 aydır falan bakılmıyor diye yine normal çıkmış henüz sonuç göstermeye gitmedim ama sanırım yine ilaç vermez
atak13 Ormanmeyveli senin bunu bilmen için en az 15 günde bir aile hekimliğine kan vermen lazım doktor olmasa bile hastane yani Aile hekiminde 15 günde bir değerlerini ölçtür ya da Haftada bir Çünkü ilaç fazla gelmiş ve siz de değerinizin daha da düşmesini istemiyorsunuz o zaman Doktor size verdiği ilacı bir hafta kullanıp direkt Aile hekimine gidin baktırın sonra diğer hafta tekrar kontrol ettirin �ok aşağıya düşmesine İzin vermeyin
Bnmv-1 Ormanmeyveli benim dün kontrol günümdü benim değerim 3,5 lardaydı 1 aydır ilaç kullanıyorum 2 nin altına düştü çok şükür doktor istediğimiz değere gelmişiz dedi ilaca devam dedi o yüzden her ay muane olmak zorundayım sizde doktorunuza gidin