Kızlar uykudan uyandıktan yarım saat sonra başlıyor ne yaparsam yapim durmuyor. Boş midem yani ne kusucam anlamıyorum ama oğürtüyor resmen ve köpük su vs çıkıyor. Ya bunun bebeğe bi zararı olur mu var mıdır? Bugün biraz göbeğime kramp girdi sanki. İstemsizce sanki ağız dolusu kusacak gibi olup kusamıyorum zaten fobim var nefret eder kusmaktan. Sanki böyle kendimi zorluyormuş gibi oluyor bebeğe bir zararı var mıdır?