Oğlum 3 yaşında . Bağışıklı iyi aslında yılda bir ya hastalnır ya hastalanmaz ama çok fazla enfeksiyon hastalık geçiriyor . İlk dogdugu gün doğumhanede hemişerelerden birinin eli kirli oludgundan geçirdi tüm vücüdu krımızı sivilce gibi oldu anbiotik önerdi doktor geçti, sonra emzik kullandıgı devirde dikkat etmeme sık sık yıkamama ragmen agzında boğazında dudaklarında enfeksiyon oluştu 10 gün 40
derece ateşte kaldı , sonra sivrisinek ısırsa enfeksiyon oluşuyor gözleri şişiyor 2-3 gün sonra igne yapınca geçiyor anca . Neden ola bilir acaba ? Başıma gelen var mı? Bi sağlık soruna da yok çok şükür sağlıklı bir çocuk ama her şeyden enfeksiyon kapıyo bağışıklık desem grip bile olmaz