Dilekkkk ayni sikayetten bnde 26 haftalikken gitmistim cati muayenrsi yapti bnada acilma yumusama yok dedi nst ye bagladi 37 38 civari biseyler cikti idrarinda enfeksiyon olablr dedi bakti oda yok bol bol su ic dnlen dedi herneyse bnde magnezyum icip gtmistim ama bunu doktora solemeyi unuttum suan benim skntilarim kendiliginden gecti ne agrim var ne biseyim cati muayenesini kafana takma illaki agri olur bnmde oldu sizlama seklinde ve zaten belim agriyo karnim agriyo dye acile gt h3men acilma varmi dye bakiyolar bana uc kere baktilar bn braz ilk bebegimi kaybettigimden pinpirikli davraniyorim herseyde acile gidiyorum acikcasi iyi dusun iyi olsun rabbm acilarini gostermesin erken dogurmaktan bende korkuyorum doltor randevum haftaya bi an once o gun gelsim dye bekliyorum