Dün kontrole geldım doktora normal doğum için ama başi hazneden çıktığı için yatış verdi doktor yarım saat sonra ameliyata aldı sezaryan oldum çok şükür bebeğim kucama aldım ama gece çocuk doktoru geldı kanında enfeksiyon var yatiş yoğum bakımında şimdi sütümde gelmiyor ne yapmalıyım cıkarmi mı kaç gün kalır