tazebiranne_hg04 Bebek mağazasında 2 yıl çalıştım bebek arabası da sattım beşikte aklınıza gelebilecek her türlü marka model vardı. Ama bu süreçte baston kabin boy normal bebek arabası alanlar bir daha araba için mağazaya gelmezken bu travel sistem arabalarını kullananlar mutlaka 2. Rahat bir araba için mağazaya geldiler travel sistem önermiyorum ben hem rahatlık konfor yok ama çok kısa kullanırsınız benim maddi gücüm iyi 1 yılda iki araba alabilirim keyfime göre diyorsanız bilememm