Tuba0701m Merhaba. Kızlar nasılsınız birşey sormak istiyorum . Doğumdan sonra. İşten ayrılırsak. Tazmınat alabiliyor muyuz dogum. Nedenıylen bilginiz varmı😓
Lizbonn Tuba0701m Neden ayrılacaksın ki 32. Haftay kadar calıssan 32’de calısamaz raporu alsan doğum parası alıyorsun ondan sonra da süt izni vs kac ay calısmama durumun var ama yinede sen bilirsin canım
Tuba0701m Lizbonn eczanede çalışıyorum canım 6 sene olucak burda çalışalı. Dogumdan sonra ben bır ıkı sene. Bebeğe bakmak istiyorum çalışmak istemiyorum ondan sonra. Belki
Lizbonn Tuba0701m ya söyle ki maasınız ne kadardan yatıyor bilmiyorum ama asgariden yatsa bile 10 bine yakın ödeme alırısnız az bi para değil
Munure Tuba0701m şuanda 12 bin küsur en düşük doğum parası Doğum parası denilen şeyde 4 aylık izin veriyorlar sana iş yerinden devlet o 4 aylık maaşını toplu veriyor buna da doğum parası deniyor yani ben böyle biliyorum bende yanlış biliyor olabilirim
Lizbonn Munure Evet evet dediğiniz sekilde oluyor ama 4 ay olarak bölmüyor bazen 2 aylık bazen tek seferde de yatırabildigi oluyor.