aaysecoo Merhaba 8+1’im doktor kalp atısını gosterdı sorun yok dedı ama ultrasonda ölcümü 7+2 dedi bu sorun mu sizce? Doktor sorun yok dedi ama bilemedm devlet hastanesi her seyi demiyor🥹
biranneadayiyim aaysecoo hiç sorun deil hiç korkma herkesin karşılaştığı bir durum. Geç döllenme olmuş sadece🥰 hayırlı olsun
aaysecoo Crl bakamadım kağıt verilmiyor sadece ekran bakınca foto da çekemedim. Ama kalbi atıyordu sordum sorun yok iyi görünüyor dedi
Semaa12 Benimki de öyle ya benimki 7 8 gün geriden geliyo ama benim yumurtlama zamanlarım geç oluyo biliyorum
aaysecoo Semaa12 ben bilmiyorum tam ne zaman yumurtladıgımı o yüzden bi korktum ama normal diyenler var
Semaa12 aaysecoo benim 2. Hamileligim 1. De de oyleydi bundada ama sonradan öne geçmişti ama bu henüz daha geçemedi öne 15 haftaligim