Kızlar merhaba bu benim 2. Gebeliğim ilk doğumum 42 haftada normal oldu bunda da 39+3 oldum daha hiç bir ağrım vs yok yarın çatı muaynesi yapıcak eğer 1-2 cm bile açılmam olursa destekle doğum başlatırım dedi sizce kabul edeyeyim mi yoksa kendi sancı mı bekleyeyim
İlk doğumumda 8 cm açılmayla gittim hastaneye evde kendi sancımı çektim bunda da böyle olsun istiyorum