Arkadaşlar 29 haftalık hamileyim. Yaklaşık 1 hafta önce kasığımda kırmızı/mor çizgiler oluşmaya başladı. Açıkçası çatlıyorum ve 4.aydan itibaren düzenli lierac çatlak önleyici krem de kullanmıştım. Benim gibi olan çatlamasını durduran var mı yoksa daha da çok mu çatlayacağız🥲 böyle giderse ben doğuma kadar çatlaktan görünmeyeceğim çünkü çok üzücü bir durum🥲