Kızlar selam, 32. Haftamdayım hafif kahverengi lekeler gelmeye başladı sonra bazen kırmızıya döndü ama kan gibi değil mukus tarzı, idrar yolu enfeksiyonum vardı zaten acilen doktoruma randevu aldım enfeksiyon var diyerek trivag fitil verdi. Eve geldik kahverengi lekeler daha çok kırmızıya döndü ve kasık ağrım hiç geçmedi iki gündür ölüyorum ağrıdan resmen aynı durumu yaşayan var mı ? Bebeğime bir zararı olur mu çok korkuyorum.. Doktorum biraz ketum bir ve geldiğimde hafif kırmızı kahve karışık akıntım olduğunu anlattım uzan dinlen ayaklarını kaldır fazla Ayağa kalkma dedi sadece. Benim korkum bebeğime bir şey olması :( dün gece de fitili kullandım bugün hep kırmızı kahve karışık akıyor geri fitil umarım iltihap temizliyordur.