38+4 günlüğüm pazartesi doğumum olacak dün gece belimden karnıma doğru bıçak saplanması gibi ağrı kasılma girdi 2-3 dk kadar sürdü sonra geçti.
Bu sabah da aynı şekilde belimden karnımın içine doğru ağrı girdi hafiften bu doğum sancısı mı ? Yalancı sancı mı nasıl ayırt edicem korkuyorum