KrlMlkSelmn celileturk bende de aynı sıkıntı oldu ki ben gebeleğin başından beri hiç bulantı yaşamadım Bu bulantı durumu muhtemelen reflüyle alakalı yediklerimize dikkat etmemiz gerekiyor sanırım
Epelinkiran Ben 38. Haftamdaym hala midem yanıyo sürekli hatta 30. Haftadan beri fln ara ara yanma oluyo. Doktor rennie duo şurup verdi onu kullanıyorum. Ama bulantım hiç olmadı ondan o konuda yorm yapamcam
Pelinzade Canım iki ayım kaldı Doğuma hala kusuyorum hemşire Doğuma kadar böyle gider dedi ne yapayım kiloda çok almadım sanırım bu yüzden
celileturk 29.haftamdayım ve kusmalarım hala sürmekte. Geçmedi geçmiyor. Günahalra kefaret olsun diyorum artık ama çok zor rabbim hepimize kolaylık versin Hamişler 🤲🏻