Merhaba bende Gebzedeyim, 22+4 haftalık hamileyim başta Burcu Çetinkaya ile başladım iyi bi doktordu ama biraz soğuktu suratsızdı o sıcaklığı alamadım, sonra zaten kliniğini İstanbul’a taşıdı bana da bahane oldu bıraktım 12.haftamda. Şuan Amanullah Çağataya gidiyorum tavsiye üzerine ve memnunum, onun haricinde birkez medicalde Mine Atlıya gitme şansım oldu o da çok tatlıydı tavsiye ederim 🌸