Gamzeates arkadaşım öğretmen onunla konuştum 37 hf olcam vs diye osymyi arayıp bilgilendirme yapalım falan dedi aradım devlet hastanesinden olduğunuz haftaya dair rapor alıp osym başkanlığına dilekçe verin dedi zorunluluk değil her ihtimale karşı yani ben de cumartesi kendi doktorumdan alıcam rapor , bildiklerim böyle işte bilen varsa diye başlık açtım da bi biz giriyoruz sanırım