Mammedova__ canım son zamanların aslinda böyle olman normal . vucuda iyice ağırlık bindi bebek ağırlaştı ayaklara baskı var. ödem de hem son aylarda normal hem de yediklerinle alakalı da olabilir hamur işi , abur cubur , kahve , turşu , bu tarz şeyler ödem tutuyor internette ödem egzersizleri var denersen rahatlarsın biraz . ben 27 haftalik olmama ragmen ödemim var ben yapiyorum bu egzersizleri rahatlatıyor. bir de hamur işi yiyim hemen o gün bacaklarım şişiyor