Nişan ve suyunu bekleme zaten iki doğum yaptım benim de gelmedi sırtın dan omurların dan beline kuyruk sokumuna ağrı girer sonra o ağrı leğen kemiklerine ve kasıklara iner düzenli şekilde sancı yapmaya başlar en fazla bel ağrısı kuyruk ağrısı kasık kasılmaları yaşarsın çişini tutuyormuşsun hisssi gelmeye başladığında ve vajina da baskı hissettiğinde bebek geliyor demektir sezeryan değilsen normal yapacaksan bekle evde teleşa etme bebek bir toplanır bir bırakır sancı geldikçe