Benim Bi bucuk ay sonra çıktı 22 eylülde doktora gittim ayın 7de gördüğün adet değil dedi duvarın kalınlaşmış bekle sakın hiçbir ilaç kullanma dedi geç döllenme olabiliyormuş Bi sonraki adetinde de sonuç çıkabiliyor Bi yakınımda adetinden 20 gün sonra öğrenmişti hamile olduğunu Bi kadın doğuma randevu alıp gözüksün bence