Kızlar 4. Hamılelığimi yasıyorum ama yasayan 1 cocugum var yanı Hamilelik belirtilerini biliyorum daha öncesinde göğsüm çok sızlardı karnım çok ağrıdı her şeyden tiksinirdim ama bu hamileliğimde sadece üçüncü hafta karnım ağrıdı göğsüm sızladı şu an beşinci haftadayım ve iki haftadır hiçbir belirtim yok sizce bu normal mi Daha öncekilerde hiç böyle olmamıştı sürekli belirtim oluyordu