Yasemincee26 kuzum seni cok iyi anliyorum aynisini 3 ay once yasadm ilk tupbebek tedavimdi 10 yumurta toplanmisti sadece 2si dollenmisti 4.gunde biri gtti dgrri 5.gunde gelisim tamamlayamadi 6.gun beklendi olmadi cok üzüldüm yumurtalarm kalitesizdi transfer bile olamamistm snra doktor bna 2 ay glutensz akdeniz usulu beslenme verdi glutensz vitamin ilaci ve dhea verdi snra uzun protol tedaviye basladik 3 ay snra .gecici menopoza soktu beni yumurta buyutme ilaclarina basladik ve hergun ayriyetten buyume hormonu ignesi oldum yumurta hucreleri canlansn die 3 ay ananas avokado yedm.16 yumurtam toplandi busefer 10 tanesi dollendi 4.gun hala 10du 5.gun 3 tanesi kaliteli oldu taze transfer yapti dgrleri 6.gun beklendi ama kalitwli dgllerdi olmadi smdi dondurulmus embriyomda kaldi.sakin uzulme bnm aklmda transfer bile yoktu yumurtalardan korkuyodm aynisi olursa die cok sukur doktorum ve bn pesetmedik sanirim transferimde tuttu.inan bna elinden geleni yap ve seninde olucak bn yikilmistim cnku isimz cok zordu doktr bni ayaga kaldirdi pesetmek yok sadece 1 altin yumurta bize lazm dedi ve sunu unutma qsla yumurtalar heray ayni olmazmis bazen kotu verebilir demsti doktor bn inanıyorum seninde olucak