Aslann1 ben böyle olunca sinir oluyorum amac kız erkek degil ama net diyorsun insanı umutlandırıyorsun bu kedi köpek hayvan değil ki aa cinsiyeti buymus neyse olsun gibi rahat olasın sonucta kesin demiş erkek demiş bendede 12 haftada ilk gebeligimde erkek dedi sonra kıza benziyor dedi detaylıda kız dedi insan hayatına girecek yeni üyesi bu kendini alıştırıyor ben misal annem oglum diyordum karnımı seviyordum sonra kızım diyorsun etrafa söylüyorsun bu iknci geneligm 13 haftada ben sormadan doktor direk erkek dedi hocam eminmisniz kızımdada öyle dediler dedm sonra gittk kız dediler dedim brdaha ultrasonla karnıma br iki dokundu erkek dedi cıkarken tekrar sordum tekrar erkek dedi yarın 17 haftam bakalım kontrolüm var böyle şeyler görünce simdi genemi değişecek acaba diyorum ama bunda bu sefer kimseye söylemedim daha kucuk doktor görememiş dedim bakalım cok saskınım böyle şeyler okuyunca yarın bakalım bizimki hala erkekmi diyecek kızmı