Benimde aynıydı canım 5 haftalıkken öğrendim dediği doktor bebek kesesi oluşmuş ama boş mu değilmi bilemeyiz dedi 7 haftalıkken gittim kalp atışını duydum tabi doktor pskilojimi bozdu eğer negatif konuşan kafandaki soru işaretlerini cevaplamayan bir doktorsa hemen değiştir doktorunu,inşallah sende kalp atışlarını duyarsın kalbini ferah tut 🥰