Ekoselinakosen Daha dün gece burada,bebeğin başının kanala inmesi için ne yapabilirim diye başlık açmayı düşünürken bu gece doğum hikayemi yazıyorum çok enteresan gerçekten:) öncelikle hepinize kolay doğumlar diliyorum ve hepiniz için dua ettim. Hikayemize gelecek olursak 40+1de cuma günü randevumuz vardı ve bebeğin başı kanalda değildi. Ne nişan ne yalancı sancı hiçbir doğum belirtisi de yoktu ve ben normal doğumu deneyimlemeyi çok istiyordum. Bol bol yürüdüm,evde egzersiz yaptım,dans ettim kisacasi hareketli bi gebelik geçirmeye çalistim ama bebek gelmiyordu. Artik iyice umudum tukenmisti. Doktor pazartesi suni sanci deneyecekti olmazsa sezaryen dedi. Ben hep olumlu düşundum olumlu hayal ettim dogumu en basindan beri ama artik karamsardim. Yuruyordum hurmalar squatlar falan yok. En son cuma gecesi çömelme hareketleri yaptım,yatmadan dua ettim. Gece 3bucukta çişe kalktim bi baktim nişan gelmiş ben heyecandan uyuyamadım. Sonra dalmisim 7de sanciyla uyandim. Insan sanciya sevinir mi ben deli gibi sevindim işte😂 sonra yine uyumaya çalistim 7.45 gibi uyandim duş aldım,evi topladim kahvalti hazirladim bi yandan da kasilmalarin araliklarina bakiyorum. Ilk başta 15 dakikada birdi sonra 6-7 dkya düştü. Adet dönemi sancili geçenler dogum sancisindan hiç korkmasın. Sancı bile demek istemiyorum kasilma diyeyim. Asla öyle ölüyorum bitiyorum gibi bi şey değil gerçekten hiç korkmayın:) vurup geçiyor zaten dinleniyorsunuz. Neyse efenim biz bi doktora gidelim dedik 11 civari geldik doktor 2 parmak acilma var dedi ben çok sevindim tabi. Yatircaz dedi odaya geldik hemen epidural taktilar. Ay inanilmaz guzel bi histi bi sicaklik yayildi jöle gibi oldum ben 😂 ne sanci ne agri. Sonra ebe açikliga bakti 3 - 4 cm çok guzel ilerliyor dedi. (Bu arada Meryem ana otunu suya koyup okuyup evden cikmadan icmistim) nstye bagliyim bu arada kasilmalarim guzel cikiyor ama bebegin basi hâlâ kanalda değildi kızım inatçiydi:) derken 2 gibi açilma 8 cm oldu ben şok. Hiç bir şey hissetmeden 8 cm olmustu bile. Ben geceye kadar kivranip anca dogururum saniyordum okudugum dogum hikayelerinden. Sonra biraz yuruduk koridorda esimle acilma ilerlesin diye. Sonra asiri derecede ikinma hissi gelmeye basladi kakaniz var da yapamiyorsunuz gibi ama çok baskili bi his. Sonra beni dogumhaneye aldilar 1 ikindim 2.sinde fırt diye çıktı😂 ama çok güclu ıkindım ebeler çok tebrik etti gobegine bastirmamiza gerek bile birakmadin dedi. Saat 3te doğdu.Bebisi giydirirken beni de dikmeye basladi doktor hic kesmeyi dikmeyi de hissetmiyorsunuz ben en cok ondan korkuyordum korkmayin. Sonra karnima bi baktim allahim bomboş basim dönüyor ben bi tuhaf oldum. Sonra bebegi yan tarafa aldilar beni de tekerlekli sandalyeye babayi da cagirdilar bize bebegi gosterdiler ben tabi orda iptal yaşadigim en duygusal an olabilir🤗 sonra geldik emdi bi güzel epidural gecince de agri kesici yaptılar yine bi şey hissetmiyorum hâlâ. Şimdi de yatiyorum bebeğim de yanıbaşımda. Gerçekten çok kolaymış 10 tane daha doğururum ben dedim😂 hiçbir şey anladım her şey çok hızlı gelişti. Ebeler hemsiler doktorum hepsi aşırı iyi ve rahattı onun da etkisi var,benim her şeyi olumlu düşünmemin de etkisi var. Siz de öyle yapın,hep iyiyi çağırın. Ben bu deneyimi yaşamayı çok istiyordum çok şükür de oldu. Insallah sizin de dilekleriniz gerçek olur güzel anneler. Epey uzun oldu ama okuduysanız ne mutlu bana hepinize sevgiler güzel anneler
Nefesim74 Ekoselinakosen Allah anali babalı büyütsün gözünüz aydın. Masallah ne güzel bi doğum hikayesi insallah bizlerede nasip olur böyle kolay bi doğum imrendim valla.
Busraela Ekoselinakosen maşallah hayırlı olsun. Bende 40 haftalik olucam yarn umudum var normal doğuma çok odakliyim hep iyi düşünüyorum inşallah bende böyle bir dogum yasarim hayirlisiyla🙏😊
cinderella Ekoselinakosen Allah anneli babalı büyütsün inşallah 🙏🏻😘 Doğumdan önce ne gibi belirtileriniz vardı belinizde hafif ağrılar vajinada sızlamakta fln veya başka neler
Ekoselinakosen Nefesim74 çok teşekkür ederim😋 hiç korkma seninki daha da kolay olur inşallah,çok isteyince oluyor gerçekten🤗
Begum35 Nefesim74 Ekoselinakosen epidural süte etki edrmi acaba epidural dan dolayı rahat bı doğum oldu sanırım
Kbra91 Valla harika anlatmışssınız👶🏼👌🏻🤗🤗🤗 Tebrikler rabbim sağlıklı sıhatli büyümeyi nasip etsin 🤗🤗 çok sevindim benimde 15 günüm kaldı ağrı sancı bişey yok 🤣 sabırsızlıkla bekliyorum
Ekoselinakosen Kbra91 çok teşekkür ederim en kısa zamanda darisi basina insallah🤗 gerçekten onlar gelecegi günü çok iyi biliyor keretalar. ben de hiç beklemediğim bi anda geldi.artık gelmez bu bebek diyordum😁
Ekoselinakosen Kbra91 ben de burada öğrendim ne olduğunu😋 meryem ana eli otu diye bir ot aktarlarda var. Sanciların başladığinda bu otu suya koyuyorsun birkaç duasi var onlari okuyup suyundan da bir yudum içiyorsun. Bu ot açıldikca rahim de açiliyor diyolar tabi bu inançla ilgili😋 dogumdan sonra da cikarip kurumasini bekliyosunuz o zaman da ayni hizla rahim kendini kapatip toparliyor. Bunlar dedigim gibi inancla ilgili gercekligi tartisilir ama icerisindeki östrojen hormonu sayesinde dogumu kolaylaştıriyor bilisel bakarsak:)
Ekoselinakosen Busraela kesinlikle öyle de yapmalısın,zaten bebişte sorun olmadığı surece 41,42ye gider. Adaçayı,ahududu çayı,çömelme hareketi işe yarar hepsi. Insallah en kisa zamanda gelecektir sağlikla🤗
Epelinkiran Ekoselinakosen hangi duaları okudunuz suya koyarken? Ben internetten baktımda heryerde farklı farklı yazıyo kafam karıştı. Bu arada okuduğum en güzel hikayelerden biri, kesi yüzünden sezeryana yönelmeye başlamışken benimde normal doğum yapasım geldi valla 😄
Dilekunal Ekoselinakosen öncelikle doğumunuzu okudum Allah bizlere de böyle güzel doğumlar nasip etsin son 2 ama hala bi belirti yok oğlum inatçı gelmiyor 2 santim açılmam var kaç gündür ama devamı yok Meryem ana otunu bende aldım acaba sıcak su mu bide hangi duaları okudunuz ben komşuma verdim kendim okuyamam diye o telaşla suyundan içmeden olur mu ?
papisinannesi Ekoselinakosen ya hangi dualar okunuyo acaba ? Bu arada tebrik ederim Rabbim seni ona onu sana bağışlasın
gulsah-akaslan @Ekoselinakosen maşallah ne güzel bir doğum hikayesi darısı başımıza diyelim benimde 18 gün var sırt ağrısı dışında pek bişey yaşamıyoruz şu sıralar bizede bol bol dua et inşallah bebişlerimiz sağlıkla dünyaya gelsin bir ömür mutlu olsun bütün hepsi🌸
Ekoselinakosen gulsah-akaslan teşekkür ederim🤗 ettim vallahi hepinize sanci cekerken edilen dualar kabul olur diye,pek sancıdan saymasam da onları😀 çok güzel geçecek seninki de eminim kadınlar gerçekten çok güçlü🤩
ElifZenginUral Ekoselinakosen Ekoselinakosen darısı başımıza inşallah,Allah analı babalı büyütsün.öncesinde yürüyüş plates gibi sporlar yapmışmıydınız.bir de kac kilo aldınız bebeğin kilosu neydi bunları merak ediyorum☺️
Kbra91 Epelinkiran bende kesiklerden çok korkuydum ama ne olursa olsun normal doğrum istiyorum inşAllah🙏🙏
Ekoselinakosen Epelinkiran ben nas,felak,fatiha bi de inşirah okudum evet fatkli dua var her yerde önemli olan niyet bence:) sezaryende daha çok dikiş var ama bence hiç yönelme zorunlu değilsen çatır çatır dogurursun emin ol😁
Ekoselinakosen cinderella hiçbir belirtim yoktu sıfır. Yok doğuramam ben diyordum hatta çok umutsuzdum son günler. Göbeğim oldukça aşağı düşmüştü 1 haftadır ama kanala girmemiş diyip duruyodu doktor
Ekoselinakosen Dilekunal çok teşekkur ederim inşallah seninki daha da kolay olur😋 ben nas,felak,fatiha ve inşirah surelerini okudum. Evet başkasına kendi adına okutup içen de varmış ama ben bitkideki östrojen hormonu için içmek istedim. Niyet önemli bence dert etme:) ben normal soguk su koydum
Epelinkiran Kbra91 benim bebek kilolu olduğu için riskli olabilir oyüzden daha karar vermedim bakalım 39a kadar beklicem kilosu daha artmaz belki
Ekoselinakosen Kbra91 aynen öyle inşallah normal olur. Ben o kadar sezaryen olacak diye korktum ki kesi mesi her şeye razıyım yeter ki gelsin dedim son zamanlar😋
Mrvb Ekoselinakosen okuduğum en umut verici cesaretlendirici doğum hikayesi 😍allah bağışlasın inşallah darısı hepimizin başınaa🤲🏻
Ezaa Ekoselinakosen maşallah çok güzel yazmışsınız Allah analı babalı büyütsün. Bende normal doğumu çok istiyordum ama ne yazık ki çatı darlığı sebebi ile salı günü sabah sezaryen olacağım. Meryem ana otumu bile hazırlamıştım ama zannedersen sezaryende kullanamaya gerek Yok. Çok heyecanlıyım inşallah bekleyen bütün anne adaylarımız sağlıcakla kucaklarına alırlar yavrularını.
Fidan2 Ezaa çatı darlığı normal doğuma engel değildir kaç kışıye çatı darlıgın var denılıp normal doğuran bi ton insan var bu bahane olamaz bence iyi düşün sonra pişman olma o geleceği zamanı kendisi seçsin annesi..
Ekoselinakosen Ezaa sezaryen de dünyanin sonu değil tabi her türlü doğum bi mucize🤗 ben her şey yolundayken olmak istemedim sadece😊
Gizemvencoglu Ekoselinakosen Maşallah allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏🏼 Bende kendiliğinden gelsin diye bekliyorum yarına kadar içime bir umut oldu çok güzel yazmışsınız ☺️ İnşallah bizede böyle doğumlar nasip olur sağlıkla büyütün 🙏🏼
Ekoselinakosen Gizemvencoglu gelir gelir hiç dert etmeyin umutlar tam tukendi derken geliyolar😂 ama çömelme hareketini dene derim
KadriyeDerin Ekoselinakosen oy sen ne tatlı bir annesin öyle maşallah ya Allahım banada nasip eder inşallah 🙏