Damladamla123 Şuan 20 haftalık oldum aile hekimine gitmem mi gerekiyor hemen?Süresi ne zaman bu aşının?
Mucizeminnos Damladamla123 bizim ebe hareketlerini hissedince hemen gel vuralım dedi tam 20 de gidip vurdurdum bazıları aramıyo bile siz sorun bence burda da çok okudum bazı aile hekimliklerinde aşıda kalmamış heralde en azından bu haftada yaptırmıcaksanız haberdar edin ki size belki aşı falan ayırırlar🌸
Cansu8835 Git sor canım yaprlar hemen ben 1.dozunu oldum 2.dozunu cuma günü olucam nasipse 25haftaligm
Elf-5 Bende 23 e gırdım cunku dort gündür hareketlerı hıssetmeye başladım . 1 . Doz aşımı yarın olacam ama zaten 24 e kadar vurulabılırsın dedı ikinci aşı ıcın arası cok yakın olmaz degıl mı onunda mı tarıhı haftası var