Güzel anneler burada uzun zamandır varım çok güzel bilgiler öğreniyorum birbirimize destekle bu süreci geçiyoruz bende bu yüzden yaşadığım bir tecrübeyi paylaşmak istedim belki sizlere dokunur
Benim bulantılarım ilk 3 ay sürdü çok şükür geçti geçince hemen hamburger pizza makarna patates kızartması sucuklu kaşarlı tostlara saldırdım 😋 hal böyle olunca kontrolsüz kilo aldım ve aşırı ayak ağrısı ve şişliği yaşadım üstelik pilatese gitmeme rağmen o an rahatlıyor sonra yine şişeye devam ediyordu ayakkabılarım olmamaya başladı buzlu sularda ayaklarımı bekletme vs.herseyi yaptım sonra doktorum baharatı ve bu tarz dışarıdan yicekleri kesti bende 1 aydır kestim ayaklarım normale döndü incecik sanki hiç hamile degilim😁 ayrıca 4 haftadır bu hafta 5.hafta kilo almadım yani demem o ki hamileyim diye benim yaptığımı yapan varsa yapmasın yediğine dikkat ettiğinde vücudunun ödem ağırlığı kilo sorunu olmuyor cok rahat geçiyorum hamileligimi 29.haftasayım çok şükür hersey yolunda 🙃 ayak ağrısı ödem şikayeti çok oluyor diye bende paylaşayım dedim 😘🤗