Sibelblby Anneler çok az böyle altına kaçırır gibi ıslanma oldu dün bu normal mi yaşayan var mı acaba görümcem normal o olur dedi ama içim gene de rahat değil size de sormak istedim
bahar_ayax Sibelblby kaç haftalık sın cnm idrar kaçırmış olmayasın cunku su sızıntısı var sa devam eder gelmeye bi kerelik gelmez
Maviii Sibelblby su gelmesi akıp durmaz ki? hiç durmadan akar ped filan takıyorsun yani az geldi bitti durdu diye bi şey yok yani
Aayyssnn Sibelblby aynısını yaşadım, su öyle gelmiyormus. Bir anda çok geliyormuş ya da az geldiyse de hiç durmadan sürekli geliyormus
bahar_ayax Sibelblby sen normal son adet tarihini.baz alacaksın ultrason terimlerini degil cnm dogum son adet tarihine göre oluyo
bossbaby Sibelblby su gelmesini bilmiyorum doktorunuza sorun bi bence ama bebeğin 2 hafta büyük yada küçük ölçülmesi doğumun da erken olacağı anlamına gelmiyor onu biliyorum.siz kaç haftalıksanız doğumunuz da ona göre normal seyrinde olur
bahar_ayax Sibelblby normal o cnm bebişin tombiş bnm de oyle kilosu onde oldugu için haftam 2 hafta önden gozukuyo rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲💙❤️
Oelrlrkmemdmd Sibelblby benimde 20. Haftada biraz geldi durdu acilde alttan baktılar enfeksiyondan dolayı olmuş hemen test yapıyorlar
bahar_ayax Sibelblby yok cnm daha karar vermedi doktorum kilosu guzel önde gidiyor işte daha belli olmadı ameliyat yada sezeryan
Mucizemses Benimde öyle oluyordu canım o haftalarda başlamıştı akıntı geliyor diye düşünüyordum. Bebeğim çok hareketliydi Meğerse kesem üstten delinmiş ara ara suyum geliyormuştu