Evet hamişler 39+4 kızımız olacak ama hala sancı falan yok
Bozan-02 bizde 39+6 dün nişan geldi ama şuan hala hiçbişey yok bekleyeceğiz artık
Az daha sabır annecik günü geldiğinde çıkmak isteyecektir zaten 😀