Kızlar bi şey sorcam, bebek kasılırken sizin de içinizde garip bi hiş oluşuyor mu? Nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum ama bebek sertleşir toplandığında kalbimde bi şey oluyo böyle içim boşalıyor gibi.. hani yüksekten aniden aşağı inerken içiniz boşalır ya onun gibi bir his.. bu normal mi acaba? 37+5.haftadayım