ayseninbeybisi07 5 hafta 5 günlük olduk kalp atışına ne zaman gitmeliyim ? Bilgisi olan var mı ? Ayın 2 sinde gitmiştim kese gözüktü 5 mm beklemek çok heyecanlı oluyor
Mavidunyamm ayseninbeybisi07 8 de git bnce. Erken gidince duyulmuyor ve insan stres yapıyor. En ideal 8. Hafta
Semaaaa1 ayseninbeybisi07 bence artık gidince duyabilirsiniz. Bende o haftalarda gitmiştim küçük olduğundan kalp atışını azda olsa duyabiliyorsunuz. Gün geçtikçe şiddeti daha da çok artıyor büyüdüğü için :) doktorunuz yönlendirmedi mi acaba şu tarihte gelin kalp atışlarını dinleyelim diye
Nnanaa ayseninbeybisi07 ben 8+0 ım bugün gideceğim kalp atışı için 6+1 de gittim duyulmadı bu sefer de stres oldum
minikmucizem_21 Ben 7+2 de gitmiştim duydu doktor bana dinletmedi ben de bu gidişimde duyacağım inşallah
altnbebek Bende 7 li haftalarımda duymuştum sende bekle bir hafta sonra git bence tam net duyarsın inşallah annesi
Beyzaserin ayseninbeybisi07 bende beşinci haftada keseyi gördüm bir hafta sonra tekrar çağırdı doktorum gel kalbini duyalım diye size doktorunuz birşey demedimi yönlendiriyorlar aslında altıncı haftamdada kalbini duydum çok şükür
guzel_anne1 ayseninbeybisi07 8’de git canım garanti olsun kimileri 6 da duyuyor kimileri 7’ de ama 8. Garanti olur bende 8+3 de gitmiştim ve şükür duymuştuk
Gzdeee11 Nurersz 4+5 te gitmiştik biz keseyi gördük 2hafta sonra da kalp atışı için çağırdı 6+5 oluyor gideceğim zaman
sagratyaha Ben 6. haftada sadece keseyi görmüştük embriyo görünmemişti. 8+4de de kalp atışını duymuştuk. Erken gitmek gerçekten strese neden olan bi şey bence 2 hafta daha beklemelisiniz:)
Gzdeee11 ayseninbeybisi07 4+5 kesemiz göründü 2 hafta sonra da kalp atışı için çağırdı 6+5 oluyoruz o zaman
Sevilayozdemir ayseninbeybisi07 5+6 da vajinal ultrasonla duydum canım , pazartesi karından duymayı bekliyoruz canım