Miraygvrcn KıZlar iki gün önce bebeğime kavuştum normal doğum oldu dün akşam üzeri Eve geldik, gece bende üşüme ateş oldu normal Mİ sizce ? Bebeğim emdiği için ona da geçti sanırım ateş 😔 altını alırken falan ağlıyor. Yaşayan var mı bunu bugün kontrolümüz var